Antrenament full body cu doar 2 exercitii • InstaFit.ro


Ma credeti sau nu, doar cu 2 exercitii iti poti antrena tot corpul intr-un mare fel.

Se stie ca antrenamentul cu propria greutate, este cel mai eficient in construirea unui corp puternic si fit. Este un antrenament full body, care implica toate grupele musculare.

Ce exercitii putem face doar cu greutatea propriului corp?

Pai ar fi flotari, genuflexiuni, fandari, tractiuni, sarituri si plank. Or mai fi si altele, dar mie imi ajung. Si daca ar fi sa alegi doar 2 dintre acestea si sa faci un antrenament full body, care ar fi acelea?

Eu aleg flotarile si plank-ul si ori de cate ori nu ajung la sala, fac urmatorul antrenament acasa:

  • pornesc cu 20 de flotari si imediat “ma odihnesc” 30 de secunde in plank;
  • pauza 30 de secunde;
  • continui cu 18 flotari si iar stau 30 de sec. in plank;
  • pauza 30 de secunde;
  • 16 florari + 30 sec. plank;
  • pauza 30 de secunde;
  • 14 flotari + 30 sec. plank;
  • …si tot asa pana la …
  • 2 flotari si 30 de sec plank.

Si uite asa fac 110 florari si vreo 10 serii a cate 30 secunde de stat in plank si transpir mai tare ca dupa 1 ora de alergare continua. Si totul in doar 18 minute, poate chiar mai putin.

Data viitoare cand nu ai timp sa mergi la sala, sau daca vrei sa incerci un altfel de antrenament, baga un full body ca cel de mai sus.

Nota: Nu e musai sa incepi cu 20 de flotari. Numara cate flotari poti face dintr-o lovitura (fara mari eforturi) si porneste de acolo. La fel si cu plank-ul.

Mai multe despre pozitia corecta de PLANK gasiti AICI (click).





crestere masa musculara rapida

CRESTE MASA MUSCULARA IN 4 SAPTAMANI

Leave a Reply